Saturday, September 11, 2010

Winkelen

Kijk Jos en Ria! Ik ben wezen winkelen! Goed he :)



En ik was er al bang voor. Als ik een helm ging kopen en zou ik daarna wat minder voorzichtig fietsen en keihard onderuit gaan. Dat is redelijk gelukt :). Had een van de mountainbike trails genomen hier op de Uetliberg. Conclusie was dat mijn fiets niet geschikt is voor die trails. Heb je toch ook achtervering voor nodig. Het pad hier over de Uetliberg is wel leuk, lekker over smalle paadjes naar beneden crossen. Het is me alleen vaak iets te stijl naar beneden met een wel erg interessante bocht op 't end. Ik heb halverwege maar een ander pad genomen, dat ging me iets beter af. Het liefst zou ik iets hebben wat tussen een wandelpad en zo'n mountainbike trail in zit. Binnenkort maar eens op googlen. Moet vast te vinden zijn :).

En nu tijd om te douchen en pleisters te plakken hehe. En mijn fiets weer goed af te stellen, volgens mij heb ik er wel een jaartje levensduur vanaf gehaald zojuist.

Groeten,

Rik

8 comments:

  1. Het verhaal wordt nog veeeeeel beter! Wist je dat tramrails verdraaid glad zijn als het regent?

    Iig, als ik de pleisters had laten zitten... Nu is het echt 10 keer zo erg als gister :p

    ReplyDelete
  2. DAT DING BRENGT GEWOON ONGELUK!!!!!

    *smijt 't 't raam uit*

    ReplyDelete
  3. Volgens mij mag je al lang blij zijn dat je geen racefiets hebt gekocht. Dan was je wiel tussen de tramrails gekomen...

    ReplyDelete
  4. Daar heb ik dus bij aanschaf over nagedacht en dat was ook een van de redenen voor brede bandjes :p

    ReplyDelete
  5. Nou Rik,

    het flatteert niet echt zo'n helm, maar ik ben gruwelijk blij dat je er een hebt aangeschaft. En zelfs ook nog handschoentjes. Die elleboog geneest wel weer. Dat zie ik dan toch liever dan 'geschudde' hersenen.
    Maar, eerlijk gezegd zal ik blij zijn als je volgend jaar weer gewoon in een roeiboot zit...

    Kus, Ria

    ReplyDelete